SAAB-Klubbens forum Forum Indeks SAAB-Klubbens forum
Forum for Saab Entusiaster

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Afmontering af nakkestøtter (kapselåbnere)

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    SAAB-Klubbens forum Forum Indeks -> Teknisk Forum
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
sailor99
Saab Forum Ekspert

Indmeldt: 09. feb 2010

IndlægSkrevet: 29 marts 2018, 21.00:28    Emne: Afmontering af nakkestøtter (kapselÃ¥bnere) Besvar, med citat

Jeg fandt for nogen tid siden 2 pæne forstole fra en V4 med "kapselåbner" nakkestøtter, de meget tidlige, som kan afmonteres, hvis man ved hvordan.
Farven på sædernes betræk matcher ikke det originale, så jeg vil finde noget overtræk til stolene. Derfor skal jeg have nakkestøtterne af og på igen.
Det er uden tvivl ret enkelt, hvis man ved hvordan. Rå vold kunne sikkert også gøre det, men jeg vil nødigt ødelægge noget Shocked , så jeg vil blive glad for at få et godt tip!

God påske! Desværre bliver der ingen tur i 2takteren med de veje, vi har lige nu Sad
SAAB 96 TT, Midnattsbl�, 1965 (reg. sept. 1964) NA 23.421
VW Touran Highline 1,6 TDI BMT DSG 2016

Ruh�ret gravhund "Emma"
Bavaria sejlb�d "Bifrost"
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    SAAB-Klubbens forum Forum Indeks -> Teknisk Forum Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum